2010. május 29., szombat

Szép estét mindenki :D

Ma elég tartalmasan telt a napom :) voltam városban meg beugrottam a szoliba ... kicsit nyáriasodom :D aztán lassan úgyis itt a nyár a strandolás az uszi nah meg a Balaton ... nincs mit szépíteni ... a Balaton az igazi :D

~~~ Csak a Balaton ~~~
~~~ Csak a Szerelem ~~~
~~~ Csak a kicsi nyuszim >

Ma szinte a városon kívűl egész nap a kedvenc oldalamon lógtam ... jahm és találtam egy újabb játékot nagyon tetszik bár maradok a Pet -nél és az Izlandnál :$ ( so so )

Hú holnap megint meló :S ma korán kellene alcsiznom ,de nem fog menni már látom !
:D Nem mint ha gond lenne áh ,de a reggeli felkelés :D xD kicsit necces ...

Kicsit lépek :D max 2 nap :D aztán vagyok is ...

Puszi mindenkinek :*

Szeretem a nyuszomat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése